بسیج دانشجوئی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تلاشی مشترک از سوی تشکل‌های بسیج دانشجوئی دانشکده‌های برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه‌های تهران

بسیج دانشجوئی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تلاشی مشترک از سوی تشکل‌های بسیج دانشجوئی دانشکده‌های برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه‌های تهران

معرفی

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۰۹ ب.ظ

شاخه مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی، تربیت مدرس، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، مالک اشتر و دفتر فرهنگی دانشکده مهندسی کامپیوتر و دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت ایران در کنار هم بسیج دانشجوئی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات را تشکیل می‌دهند. هدف اصلی این گروه، بررسی تخصصی مشکلات کشور در عرصه زمینه ارتباطات کشور است که اکنون به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده که بی‌توجهی به آن آسیب‌های فراوانی را برای کشور ایجاد کرده است. به طور خلاصه می‌توان گفت که کشوری که ارتباطاتش را خودش مدیریت کند، می‌تواند از آن برای رشد و پیشرفت کشور بهره بگیرد و کشوری که ارتباطاتش در اختیار بیگانگان و بدتر از همه در اختیار دشمنانش قرار داشته باشد، آینده‌ای نخواهد داشت.

به همین منظور تاکنون جلساتی با حضور اعضای تشکل‌های دانشجوئی یاد شده برگزار شده و ضمن بررسی تخصصی مشکلات موجود و راهکارهای ممکن برای رفع آن‌ها، تصمیم جمع بر آن شده است تا برخی از مهم‌ترین این مشکلات در قالب گزارشات تخصصی در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد تا با مطالبه‌گری تخصصی از مسئولین، بتوانیم شاهد عزم جدی برای رفع مشکلات و بهره‌گیری از فرصت‌های مهمی باشیم که ارتباطات الکترونیکی در اختیار کشور قرار می‌دهد.

انشاء ا...


برای ارتباط مستقیم با ما می‌توانید به پست الکترونیکی ایرانی ما پیام بفرستید:

ecitbasij AT mihanmail.ir

همچنین پیام‌هائی که در بخش ارتباط با ما همین سایت قرار می‌دهید، برای ما ارسال می‌گردد.

  • بسیج برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی